مقدمه

از زمان ایجاد اینستاگرام ، از آن را به عنوان بستر نهایی برای اشتراک گذاری عکس‌ها استفاده می‌کنند و بحث بازاریابی اینستاگرام برای جذب فالوور بسیار اهمیت دارد طراحی سایت.

بیش از 800 میلیون کاربر ماهانه در سایت فعال هستند.

روزانه بیش از 60 میلیون عکس ارسال می شود.

همچنین روزانه 1.6 میلیارد لایک داده می شود.

تعداد زیادی اینفلوئنسر در اینستاگرام با تعداد زیادی دنبال کننده وجود دارد.

با یک برنامه صحیح ، می توانید به یک برند با نفوذ نیز تبدیل شوید فقط باید راه های

درست اینستاگرام مارکتینگ را بلد باشید.

شما باید متن مناسب خود را ارسال کنید تا به دنبال کنندگان فعلی مرتبط باشد.

در عین حال موارد جدیدی را نیز به همراه داشته باشد.

اما دشوار است بدانید که چه نوع ارسال هایی برای رشد مخاطبان شما بهتر است.

در اینجا نکات قدرتمند در زمینه بازاریابی اینستاگرام (که در واقع کار می کنند) وجود دارد

که می توانید برای بهبود به بستر محبوب برای تمام آنچه که ارزش آن را دارد استفاده

کنید.

ابتدا باید پروفایل خود را به پروفایل تجاری تغییر دهید.

1- تغییر به پروفایل تجاری (Business Profile)

قبل از شروع فکر کردن در مورد برنامه بازاریابی اینستاگرام خود ، مطمئن شوید که یک

حساب کاربری تجاری در اختیار دارید.

خیلی راحت و به شکل زیر می‎توانید این کار را انجام دهید:

[caption id="attachment_253" align="aligncenter" width="652"]تبدیل پروفایل تجاری تبدیل پروفایل تجاری[/caption]

به تنظیمات خود بروید و گزینه "Switch to Business Profile" را برای شروع بزنید.

مزایای واضحی برای داشتن پروفایل تجاری وجود دارد.

به عنوان مثال ، فالوورها می توانند بر روی دکمه تماس شما کلیک کنند تا درست از

صفحه اینستاگرام شما با شما ارتباط برقرار کنند.

درست مانند آنچه که از وب سایت شما دریافت می کنند.

پروفایل تجاری به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تبلیغاتی فیس

بوک ، تبلیغات اینستاگرام ایجاد و منتشر کنید.طراحی سایت

همچنین می توانید به ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام موسوم به Insights دسترسی

داشته باشید.

این ابزار آماری را در مورد برداشت ها و دسترسی پست های شما ارائه می دهند.

پس از باز کردن قفل های رایگان و همراه با نمایه تجاری ، باید از آنها برای ردیابی معیارها

و درک مخاطبان خود استفاده کنید.

2- استفاده از ابزارهای رایگان اینستاگرام

پروفایل‌های تجاری در اینستاگرام تفاوت چندانی با پروفایل های تجاری فیسبوک ندارند.

از طریق Insights ، می توانید آماری مانند برداشت ، آمار سرگرمی و موارد دیگر را مشاهده کنید.طراحی سایت

حتی می توانید اطلاعاتی از جمله سن ، جنسیت ، مکان و اکثر ساعتهای کار دنبال کنندگان خود را بدست آورید.

[caption id="attachment_254" align="aligncenter" width="668"]قابلیت‌های ابزارهای رایگان قابلیت‌های ابزارهای رایگان[/caption]

Insights فقط تعمیم داده نشده است.

شما می توانید Insights خاص را در پست های این هفته دریافت کنید.

این ابزار به شما نشان می دهد چه میزان برداشت برای آن دوره زمانی کسب کرده اید و پست‌های برتر شما چه بوده است.

[caption id="attachment_255" align="aligncenter" width="652"]قابلیت ابزارهای رایگان قابلیت ابزارهای رایگان[/caption]

این ابزار رایگان ارزان قیمت است زیرا می توانید از آنها برای درک دقیق نحوه تعامل کاربران با محتوای شما استفاده کنید.

هرچه بیشتر درباره نحوه تعامل کاربران با پست های شما آگاهی داشته باشید ، می توانید محتوای خود را برای تقویت تعامل تنظیم کنید.

یک دسته از پستهایی که تقریبا همیشه مورد توجه قرار می گیرند ، تیزرهای محصول هستند.طراحی سایت

3- تیزرهای محصول ارسال کنید که (به آرامی) مردم را ترغیب به خرید می کند

می توانید فقط با ارسال تیزرهای محصول در اینستاگرام و بازاریابی ینستاگرام ، محصولات بیشتری بفروشید؟

خوب ، می توانید

اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ محصولات شما است.

اگر کارهای خود را به درستی انجام دهید ، کاربران را اذیت نمی کنید یا آنها را با تبلیغات

ترسناک نمی کنید.

اگر خیلی تحت فشار قرار بگیرید ، دنبال کنندگان مانند مگس ها فرو می روند.

اما پست های تبلیغاتی محصول روشی ساده برای صحبت در مورد محصول شما و

افزایش هیجان است بدون اینکه بخواهید خیلی تلاش کنید.

در اینجا دو پست از صفحه اینستاگرام Gilt Man وجود دارد که به طور مستقیم سعی در

فروش محصول نمی کنند.

بلکه یک برنامه رایگان ارائه می دهند که در آن کاربران می توانند یک برند یا مارک را خریداری کنند.

[caption id="attachment_256" align="aligncenter" width="635"]تاثیر تبلیغات تاثیر تبلیغات[/caption]

تاثیر برندها در اینستاگرام مارکتینگ

این برند در حالی که عکس برخی از مواردی را برای خرید در اختیار شما قرار می دهد

تخفیف 70٪ به شما نشان می دهد.

و پست ها هر کدام هزاران لایک دریافت کردند که در دنیای تبلیغات بسیار زیاد است.

تبلیغات کار می کنند زیرا فشار زیادی ندارند.طراحی سایت

آنها عقب افتاده اند آنها کاربران را با تخفیف و تصویر محصول گیر می کنند تا برنامه و

فروشگاه را بارگیری کنند.

این تقریباً برای هر صنعتی کار می کند.

Starbucks با اعلام نوشیدنی های فصلی با تصاویر تیز و بدون تلاش برای مجبور کردن

مردم به خرید آنها ، مخاطبان خود را اذیت می کند.

وقتی مردم را در مورد محصولاتی که به آنها علاقه مند هستند ، اذیت می کنید.

آنها را به خرید هر چیزی سوق نمی دهید ، احتمالاً ماشه را می کشند و در واقع چیزی را

خریداری می کنند.

اگر اینطور نیست ، آنها حداقل با پسندیدن ، اظهار نظر در مورد آن یا به اشتراک گذاشتن آن با یک دوست ، با پست شما درگیر می شوند.

بنابراین از ارسال کالاها با ارسال عکس محصول نترسید.

فقط آن را به آرامی انجام دهید.

همچنین به ایجاد برخی تبلیغات تبلیغاتی کمک می کند.طراحی سایت


موضوعات عمومی

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : اینستاگرام ,توانید ,تجاری ,محصول ,caption ,پروفایل ,پروفایل تجاری ,طراحی سایت ,aligncenter width ,align aligncenter ,وجود دارد ,align aligncenter width ,نحوه تعامل کاربران ,ابزارهای رایگان caption
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پلی آلومینیوم کلراید عاشقانه های نگفتنی عاشقانه هایم برای تو پیکاسو هنر سیمرغ خیال چمانه و اسرار حج رمز ارز و ارز ديجيتال آقای مبلمان فتوبلاگ شخصی حسین توکلی بردسکن